Larunbatean Bergaran

Larunbatean Bergaran eskainiko dugu saioa, 17:00etan, udaletxeko atzeko partean dagoen elizaren atarian. Nabarraldek, Bergarako Udalak eta Txoria txori egitasmoak antolatu dute elkarlanean.

Larunbateko emanaldian Asier Sarasolaren poema berri hau entzun ahal izango da:

Nor ez izan ikasi nuen goizegi,

bidetik atera duten ibaiak bezala.


Lehorteak behar izan ditut

iturrira nola itzuli jakiteko.


Egarria da okerrena,

klasekideei ulertzen ez nizkien hitzak;

ama, aita...


Itsasoz egin dut oskola.

Itota baino ez naiz irtengo.


Irudimen handia behar da

egunero bi orduz

auto batean

egotera behartutako umea izanez gero.


Isiltasuna hazten da azalaren lekuan,

ibaia ibili zeneko arrasto haizatua.


Erroitzez egin dut oskola.

Erorita baino ez naiz irtengo.


Itoti nekagaitza nola,

izan ez nintzen umea ari zait deika

inoiz itsasoratuko denaren itxaropenaz.


Odolaren tankera hartzen diot

euri setati horren zaporeari.

Lepoari begiratu ohi diot ispiluan.


Arantzaz egin dut oskola,

hustuta baino ez naiz irtengo.